Mysdag med mamma på stan =)

Dagen började med utsläpp av hästarna, så gjorde vi klat allt aå vi inte behövde bry oss om det igen. Skulle ju ah ridit men inte i denna blås/snö skitväder.
När vi va klara åkte vi till granngården o köpte spån o havre så lämnade vi det i stallet, kan ju inte ta siat spåbalen utan o fråga Emelie o så bara skita it liksom.

Efter det åkte vi hem o fixade oss o drog ner på stan en sväng, vilket blev tre timmar! HI hi men det e skönt o ha lite mamma dottertid ju. jag som sa även denna månad "jag ska inte köpa mera käder" men som vanligt resulterade vistelsen på stan i att jag kom hem med två valiga linnen från HM ett svart o ett vitt, hittade även ett par skor där som jag bara va tvungen o ha för de va så billiga (199:-). På gina blev det en hoodtröja som jag föll för direkt när jag såg den med döskallar o fjärilar =), men även en body från moniki som e prickig som jag sett i sofies mode o bestämt mig för att köpa. Det e så roligt för jag har hitat sååå mycket klädrer i sofies så de inte e sant, rolig att de har kommit en sådan tidning tycker jag. Men kan bli dyrt oxå ;D
Det blev även en fika på kupolen med räkmacka o loka mmm gött gött, har alltid älskat räkmacka. Tack mamma som bjöd o även tack för ett par trevliga timmar med shopping. Även mamma fick med sig lite plagg hem till garderoben faktiskt =)

Diskade oxå för övrigt efter denna tur på stan, fasen de e INTE roligt asså, så less efter bara två veckor hur ska detta gå!?!?!? Men men Ogge får väl ta de nästa gång, han e inte hemma nu så tänkte att de va lika bra o riva av skiten så man kan sitta framför datan med gott sammvete. 

Ska snart hoppa in i duschen o gå ner till Monica o möta upp Sanna där, vi ska mysa hela kvällen o laga lite mat o ha de gött. Blir väl melodifestivalen oxå kan jag misstänka, inte något vidare för det men men kan väl va roligt nån gång. 

Dagens utgifter =) Kanske inte bästa bilden




SEE YA  


Kommentarer
Postat av: Erica

kul med shopping :D hihi!

2010-02-13 @ 18:01:30
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

Vad fina plagg det blev =)

2010-02-14 @ 21:15:13
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Carro

Inte mera shopping innan London nu Johanna! Snyggt föresten!

2010-02-14 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0