Nya naglar o ny hårfärg=)

Japp sitter i soffan o har duschat o myspyst med min älskade en sväng i soffan med.
Dagen har vart helt vanlig o hatar fortfarande snön!!!!
Va i stallet en sväng när jag slutat jobba med syss, blev lite jogging i 40 min typ vilket e lagom för dom just nu.
I morn blire jobb till 18 o sedan stallet o fixa lite men skippar nog ridningen då. Får bli o åka till ridhuset i helgen när vi e lediga istället. idag fick vi fixa emmelies hästar oxå för hon e i Estland över helgen på spa. Men de gick ju bra de med mocka o fixa foder e väl inge svårt när man har nerskrivet vad de ska ha när o var. 

Igår va jag ju o klippte o färgade mitt hår hos syss. Måste säga att jag e SÅÅÅÅ NÖJD med frisyren o färgen framför allt, det blev rött med kopparslingor =) Tack syss du e toppen =) Så blev de nya naglar med på kvällen det blev faktiskt tro det eller ej, helfärg kamelont (lila/grönt) med lila stenar. Blev oxå kanon ju, tack Annelie du e en klippa. Tror aldrig att jag skulle kunna sluta med o fixa naglarna e skapligt beroende liksom!

Ne nu har jag inte mycket mer o säga så SEE YA!!!



Ja som ni ser så e de kamelontfärg nu ser de bara lila ut


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken bra syster du har :D Annelie är också kanon :)

2010-02-04 @ 21:32:27
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0