Scandinavium i MORN!!!!!

I dag va de åter igen en ny onsdag o jag fick nya naglar o hästarna nya skor. Micke kom vid halv tolv så jag hann mocka o fixa foder innan de. Så när han va klar så blev de o rida båda djuren. Emeli kom ut lagom när jag hade ridit klart Willma. Så jag red en sväng med henne då, både Anton o Acce va glada o pigga. Sedan så tog hon insläppet åt mig så jag kom hem skapligt tidigt =)

Sedan hemma satt jag o slappa lite i soffan innan jag tog tag i disken, Ogge kan ju inte gå utan kryckorna så det finna inte en chans att han kan stå o dicka då. Sedan kom jag på att bilen inte fick stå på gatan utanför i morn för de ska ta bort all snö, så jag åkte ner till jobbet o handlade lite plus att vi behövde tior till boendeparkeringen. Så jobbit med boendeparkeringen att man inte kan betala med kort =( Så har de faktiskt höjt till 175 från 150 kr nu mera, inte så billigt direkt med tanke på att man aldrig e garanterad en plats ju. Men nog gnällt om de så hitta jag iaf en plats en bit bort när jag kom hem från handlingen.

Nu väl hemma så ska jag packa o fixa inför morgondagen, för då åker vi till Scandinavium =)!!!!!! Ska bli asa roligt längtar sååååå mycket. Men nu sa Ogge att de ska bli västar skitvädret i morn till Götet =( Så vi kan ju förbereda oss på att de kommer bli en jobbig bilresa dit med massa snö o rusk. Hoppas att de går bra iaf dit så vi inte kommer fram så jätte sent. 
Det e lön på fredag med så de va jätte välkommet inför helgen =)
Blir nog o köpa lite närspray oxå för jag e så himla förkyld o har ont i halsen, känns ju sådär när man ska bort men men bara o bita ihop!
Ogge e iaf lite bättre i knät har kunnat röra det lite mera än tidigare, vilket e jätte ra. Han själv tror ju att han ska kunna jobba på måndag igen. Så vi får se hur de blir om jag eller han har rätt =)

Nu ska väskan packas så de e klart i morn, för ci behöver sticka så fort jag slutat. Förhoppningsvis kanske jag kan sticka lite tidigare!?!?!

Dagens naglar; franskt med uppdraget silverglitter =)



 Ha det så bra alla så hör jag av mig när jag kommit hem igen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0