Söndagen e förbi

Kollar på The Hills o slappar i min del av soffan o det e sååå skönt o bara få vara ett tag. Fixade lite mat förut men disken får vara tills i morn typ, orkade inte med den idag.
Idag hade vi utsläpp så vi red o fixade klart allting då. Va väl inte skönaste vädret o rida i men men de gick bra ändå o man blir ju lite varm iaf när man ridit ett tag.
Sedan stack vi till mamma o skulle hjälpa henne med en möbel hon sålt. För hon som köpte den hade ingen bil så vi körde hem den till henne. Fick iaf 100 spänn för besväret så de va väl okej. Efter de bar de hemåt där jag hoppade upp i soffan med raggsockar o filt över mig, va så frusen i hela kroppen. 

Där satt jag i soffan med filten o mina raggsockar, medans jag nördade runt på internet. 
Det blev även en film The Colector, den va helt sjuk iaf. men det brukar ju va så med skräckfilmer e ju faktiskt deras syfte. 

I morn e de jobb o åter igen en ny vecka, som jag sagt förut så fattar jag fortfarande inte vart tiden tar vägen?!?!? 

SEE YA   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0