Tillbaka på vandrarhemmet....

Japp så e de vi e tillbax med lite mera påsar hi hi jiiipppiii vad det e roligt o shoppa. Men att tillägga så e de saker som jag har behövt en längre tid, så jag får faktiskt despanse!

Detta har de inhandlats:
*Tävlingshjälm
*Reflexjacka
*Hopplatta
*19 par stumpor till OGGE o 7 till mig
*2 tävlings schabrak ett med tillhörande huva
*Huva till ett redan befintligt schabrak
*Ridskor
*Shaps

Tror de e allt o kort kommer senare när jag kommit hem om jag orkar det =)
I övrigt har vi haft så roligt i helgen än så länge. Svensk seger i 150 igår i svensk seger i 140 juniorerna idag !!!! Bra jobbat sverige så himla roligt med våran egen nationalsång o svenskt i toppen. Viveca Lundbäck har gjort jävligt bra ifrån sig med tycker jag, det e himla roligt att hon kommit upp sig så mycket. Speciellt när de e deras egen uppfödning oxå! 
 
Ogge e iaf bättre i knät men de blir nog inge jobb på måndag om jag får bestämma. Tror nämligen inte knät pallar för o hoppa upp o ner i lastbilen med när han precis kunnat gå någorlunda. Men vi får se han e ju LITE envis så att säga. men jag e lika förkyld fortfarande, nässprayee  min bästa vän nu for tillfället. I morse va jag till o med svullen över hela näsan o ut vid ögonen, så jag va inte så snygg då o resten av dagen. Men nu har de iaf gått ner som tur e.

Nu ska jag kolla fejjan, dags för dagens uppdatering där. Vaddå beroende lixom =D

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad blev det för hjälm då? :-)

2010-03-01 @ 01:32:36
URL: http://josefinmagnusson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det e en Charls owen Ayr 8 =D

2010-03-01 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0