Tråk tråk tråk

MMMM överskriften får tala för sig själv, för detta kommer bli ett riktigt gnäll inlägg!!!
För de första e jag så förbannat trött på denna snö! Så ska de fasen komma mera i natt igen, vill ha barmark o 10 plus nu orkar inte mera. Räcker väl med att de e total kanos ändå som de e lixom.
Så för de andra så e jag så trött på o vara sååå trött varje morgon när jag går upp o ska gå till jobbet. Visst man blir ju piggare med tiden men iaf. Sitter jag i kassan mer än en timme så börjar jag gespa som en galning o de e inge roligt alls ju.

Idag på jobbet va de ren kanos mellan fem o sex, satt på 5 kassor o de va köer som skulle ha behöft en till kassa o korgarna va slut hela tiden med. Sedan blev de mera kaos när skolisarna skulle fika o en person försvann o vi som slutade sex inte kunde gå hem. Inge roligt alls o ALLA va asa arga på att de inte finns folk som kan sitta utan e på golvet o inte svarar i telefonen. Men hoppas att personen i fråga hade en riktigt bra annledning till det o framför allt att den gick hem oxå utan o säga vad de va! Inte okej o gå när de e så mycket o inte kunna ha en annledning.
Så jag gick hem iaf o va såååå arg o irriterad o fick lämna alla på jobbet. Hoppas att de gick bra för dom iaf o att de lugnade mer sig. Men de va väl inte så troligt att de blev lugnt när de e pension/barnbidrag.
I morn e de påt igen 10.00, då e jag steppis o kommer va de till 17.00 när jag får gå hem.

Hoppas att lite mat o solsidan kan muntra upp mig nu. Mina fyrbenta gjorde det iaf när mammsen o jag va där förut. Syss skulle ju ha tagit dom men hann inte för hon skulle va borta så vi åkte ut då.





SEE YA

Kommentarer
Postat av: Tess

Tråk, tråk, tråk! Håller med fullt ut... Fy! =(



Absolut måste vi ses snart, vi sitter ofta hemma å har trist så hör av dej när du har "ledigt" från djuren. =)



Krams

2010-02-20 @ 15:56:00
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack så mycket :) Haha ah det var skapligt körigt igår, Lottie hann ju inte ens gå på rast.. :P

2010-02-20 @ 18:34:15
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0