VIT toblerone is the shit !!!!!

Sitter o väntar på att PH ska börja, finaslen i kvöll, jag brukar bara se det på tisdsag kvällarna så inte så insatt i programmet egntligen, men måste ju se finalen. Hoppas bra inte att JACKIE vinner, hatar henne o stör mig sååå mycket på henne med. På tal om PH så e ju Tilde sååå snygg =)

Bara så ni vet så har jag en till favvo efter äggen o de e VIT TOBLERONE, köper de fasn varje gång jag handlar på jobbet. Dom e så goda  de små minisarna i en påsen mmmmm.
Duschdraperiet, stången o diskstället passa o blev kanon faktiskt, Ogge fick sin efterlängtade ostkupa oxå förresten. DEn står så fint i kylskåpet nu hahahha vrasågod älsklingen.
Dert tog bara tio min o gå till jobbet med, va ute i jätte god tid för jag inte visste hur lång tid de skulle ta. Så har nog aldrig stämplat in så tidigt som idag, men nån gång ska ju va den första eller hur!

Det blev en svän till stallet i dag med syss o vi red ute igen. Det e helt sjuukt att de e så ljust kl halv sju på kvällen ju. Hästrana va glada o pigga idag med, vilket e jätte roligt.

I morn e man ledig igen kändes nyss som jag va ledig ju, tiden går så snabbt helt galet.
Så på morgonen ska jag skjudsa babe till jobet o sedan hem o sova lite igen. Så vis tio ska jag klippa/färga håret hos syss e så långt o har världens utväxt. Efter de blire o fara ut till Grangpården o köpa betfor o kiselgur till hästarna o så förbi gamlastallet på vägen ut o hämta klippmaskinen. Vi bestämde attt jag skulle klippa dom i morn så får de vila, har ju ridit två dagar i snön o de ska ju inte få så mycket träningsvärk tänkte vi. På kvällen ska jag fixa naglarna för de va ända tiden jag kunde. Så jag missar fikan med girlsen =( Men men så e de ibland. hoppas LINN får de bra i Thailand, sola för mig med gumman.

Over and out

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor ni nu?

2010-02-02 @ 22:32:03
Postat av: Johanna

De kan jag inte skriva här o speciellt inte om man e anonym!

2010-02-02 @ 22:45:26
Postat av: Linn

Jag är inte anonym iaf ;). Och jag vet vart ni bor :). Jag ska ha det toppenbra!! Tråkigt att du inte kommer på festen, men sen är det ju LONDON!!!!! Massa pussar o Kramar

2010-02-03 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0