Ännu en måndag

Jaha de va ännu en måndag som sagt. Har vart en seg dag på jobbet för jag e såååå trött nu för tiden. >Men ska nog börja med beroccan igen så man blir lite pigg.

Efter jobbet åkte jag o syss ut o tpg in hästarna för tjejen som skulle ta in har ju aldrig tagit våra hästar från hagen. Sedan åkte vi hem ett tag o jag packade en kartong iaf under tiden. Så när mamma va klar med jobbet så åkte vi till gamla stallet o hämtade höt som va kvar o fodertunnorna o tog med dom till nya stallet. Så mocade vi o gjorde foder för kvällen till dom. Villma måste nog bo in sig ett tag för hon e inte så harmonisk som anton. Anton bara e som vanligt dvs att han bits o styr =)

Medans jag va i stallet har Ogge plockat ner hela hemmabiot, tagit bort alla dosor i lysknapparna o plockat ner hyllorna i vardagsrummet,  duktig du e älsklingen!

Det blir ett kort inlägg i dag för nu ska jag fixa mig för natten, jobb väntar i morn.

SEE YA


                                            Syss kolla vem som har öronen framåt =)

                                 


Kommentarer
Postat av: Zanny

Tänk att ni ska flytta :)

2010-01-26 @ 08:14:41
Postat av: Erica

hehe, jaa titta - undra vad Villma fick syn på?

2010-01-26 @ 22:46:10
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0