Betalt räkningarna igen...........

Idag va de en vanlig jobbdag till sex. Efter de ut till stallet med syss o fixa djuren. Mocka o fixa allt foder tills i morn. Ridningen blev skippad hela denna vecka pga av väder o att jag har haft fullt upp med packning o skit. Men kanske att vi hinner rida nått i helgen när flytt o så e klart. Hoppas på de iaf vore roligt, saknar de massor o inte rida på en vecka ju. Men när vi va färdiga så for vi hem o igen o jag försökte hitta en parkering på våran jävla gata,som förövrigt va helt kört! Så jag körde in på linghallens  parkering o ställde mig där. Så de blir roligt o se om Ogge kommer bort i morn.
Men väl hemma iaf så ringde Monica så de blev o försöka pyssla lite under tiden som jag snackade lite skit med henne. men de va roligt o prata med henne så klart =)

Sedan blev de inte mycket era packning för vi passade på o betala alla räkningar, ifall inte internet funkar i helgen när vi flyttar. Hoppas verkligen inte att de blir problem för då får JOHANNA spunk =)

Ne nu ska jag äta två ägg o sedan blire sängen. Hhahhah ÄGG de va ju ovanligt =)

SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0