Fika med girlsen !

Jaha nu har ännu en dag på jobbet gått. En rolig sak va iaf att vi fick ett snatt =) wwwiiieeehhuuu !!!!! gilla gilla!
Annars va de som vanligt o ett medarbetarsamtal med chefen som gick strålande.

Nu i kväll ska jag till Monica o fika med Sanna, Linn o Carro. Ska bli trevligt som tusan o ses. Hoppas på lite snack om kryssningen o om en ev London resa.

Hästarna fick vila i dag o så blire en tur i morn i stället med syss oxå. Ska nog hjälpa mor o far med flytten redan i morn kväll så de känns ju bra o kunna tillföra något iaf, när man ska roa sig i helgen.

Blir inge långt inlägg i dag för jag känner att jag inte har nått roligt o skriva så hör av mig efter helgen o uppdaterar om kryssningen.

Så sist men inte minst TACK SYSS FÖR HEADEN ! ! !


Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Fanny

Välkommen in i bloggvärlden ;) Fin header! :)



Kram fanny

2010-01-14 @ 18:51:12
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Morbror Thomas

Det ska bli kul att följa din blogg.Bettan hälsar

2010-01-14 @ 21:14:50
URL: http://lifbergmotocross.blogspot.com/
Postat av: Johanna och Stina

Kul att även du bloggar nu, vart ska hästarna ta vägen sen då?

2010-01-14 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0