Kryssnings dagen e här !!!!

Japp i dag bär de av ut på havet med girlsen =)
Tåget går 14.24 från stationen, så ska möta upp girlsen ca 14.00 så traskar vi ner ihop.
Så väl uppe i Stckholm blire lite lunch innan vi ska gå på båten som går 18.00. Så blire lite fix o dricka i hytten innan de e dags för buffen kl 20.30 men mat o fri öl /vin tillgång gilla gilla! Så hoppas vi på en asa rolig natt med mycket skratt, dans o dricka.

Va faktiskt nere på stan nyss o inhandlade lite system men Linn o Carro, för tydligen öppnas inte taxfreen förrens på vägen hem =(. Vi har en förmåga i bli lite törstiga när vi ska snygga till oss, så hoppas att de inte kollar våra väskor?!

Jag shoppa faktiskt en kjol igår från hm för 99 kr som jag troligen ska ha på mig i kväll gillar billiga plagg. Så blev de även ett par leggins o en tunika (linn blev den du oxå tyckte om sorry) från gina. Även att jag säger som alltid "JAG SKA INTE KÖPA MERA KÄDER DENNA MÅNAD". Men men de blev ju BARA 350 kr juuuu ;) Köpte mina favvo strumbyxor från åhlens oxå som ska på i kväll till kjolen, en tubtopp o pumps. Hoppas de blir snyggt!

Hoppas att de flyter på med familjens flytt i dag. Men Tims familj e ju här o hjälper till så de ska nog gå bra. Jag hinner ju inte hjälpa till nått. Skulle ha åkt ut o ridit en sväng, men syss o Sussie (Tims mamma) skulle tydligen ta dom en sväng. Det e kanon ju att Sussie oxå har häst så kan hon rida o hjälpa till om de behövs. Synd bara att de bor i Gnestad o inte här. Annars skulle man nog kunna ha mycket roligt ihop med både henne o övriga familjen, i o med att alla vi har väldigt roligt med dom. Kan kanske bero på att de e som våran familj; lätta att umgås med o är alldagliga.

Finns fortfarande inga intressanta hus till oss =( Såååå trist o inte kunna flytta till ett direkt från lägenheten ju, men men bara o va kall så kommer de väl ett snart hoppas jag.


Ha det bra alla vänner där ute! See ya

Kommentarer
Postat av: Lottie

Du är så duktig på att blogga, håll i det här. Jag klara det inte ha ha. Ha enn rolig kryssning nu och akta dig för vattnet. puss

2010-01-16 @ 12:28:17
Postat av: Linn

Det gör inget att du köpte den :). Det är ju ändå Gina och varenda människa ser ju likadan ut!

2010-01-16 @ 12:56:14
Postat av: Tess

Kul! Super... Kommer definitivt att följa din blogg.

Puss å kram

2010-01-16 @ 17:27:22
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Erica

oj, vad du uppdaterar :) Gilla gilla, som du brukar säga! Hoppas du mår bra idag.

2010-01-17 @ 13:41:37
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0