Lördag =)

Precis hemkommen från Jossans födelsedags förfest, va nykter tack vare att jag har så mycket o dona med i morn. Men de va riktigt roligt o va nykter ändå. Släppte av några vid maneza så stack ogge o jag hem. Så här sitter jag vid min kära blogg med vit toblerone o ett glas isvatten gött gött.

Idag hann vi faktiskt klart alla rum förutom vardagsrum, kök o alex sovrum så de känns bra inför morgondagen.
Mamma kommer ju hem från konferencen i morn med så hon kan hjälpa till med de sista. Hon o henne kompanjon van pris för bästa säljteam så de va roligt =) det e hon värd min älskade mamma <3
Ogge o jag va ute hos hans försäldrar i dag med o hade ett allvarligt snack så nu måste vi överlägga här hemma o fatta ett stort beslut, så vi får se vad de blir i framtiden =)

Sanna som jag skrev så e jag YR som faan så jag kommer inte ens ihåg att du sa den 24de ;D ahahhah största kinderägget ever JOHANNA ANDERSSON!!!

Ne nu ska jag äta toblerone o kolla på En sommar med Göran om min älskade vill slita sig från SIN dator.

SEE YA

                                               Jag o födelsedagsbarnet JOSSAN =)

                             

Kommentarer
Postat av: Tess

Va! Vad är det för hemligheter...?

Jag blir nyfiken...!!!

Berätta, vet ja.. =)



Kram

2010-01-24 @ 09:44:05
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag håller tummarna för en bra överläggning! =) Om det är vad jag tror så tycker jag att det vore synd att gå miste om en sån bra deal;) Puss

2010-01-25 @ 13:55:22
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0