Min egen blogg =)

Jaha då sitter man här då o ska se om jag klarar av att ha en egen blogg?!

Idag va min lediga onsdag så syss o jag va ut hos mor o far o hjälpte dom att töma hela förådet på skit. Det blev tom 4 släpkärror med skräp till returpunkten. Känns jätte bra o ha fixat det, för jag ska ju på kryssning i helgen när alla andra ska flytta! Kanske inte de snällaste o åka bort då men så e de nu iaf.

Vi tog en barbackatur till skogen med de fybenta oxå =) DE va pigga o glada som vanligt ute i snön.

Nu blire lite packning för mig här hemma oxå, men hoppas på att få lite hjälp från han jag delar möblerna med oxå. Den 29de ska vi till hon som köpte våran lägenhets bank o få alla pengar så de e klart. För den 30de bär de av till st Olofsgatan 36. Så jag känner att man måste börja ta tag i lite packning här hemma nu så de inte blir så stressigt.
Ogge va så duktig o fixa med bredband o dressändring igår när jag jobbade så de e klart iaf. Så det ska funka redan på fredagen. BNRa du e sötisen <3

Nehe i morn väntas jobb 6-18 så fika med mina girls hemma hos Monica kl 19. Ska bli roligt o träffa dom igen.
Hoppas de blir lite prat om en eventuell tripp till London oxå, vore kul o göra nått allihop.

Lite bilder fån dagen ridtur (hade tyvärr fel inställning så syss o Villmis e liiite blåa)






                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0