Nippan på ägg

Jag har verkligen fått nippan på ägg, kan inte fatta vad det e med ägg. Men så fort jag e sugen på nått så blir det ägg eller om jag kommer hem för sent för o göra mat. Men det e ju faktiskt smidigt o koka oxå, speciellt om man har äggkokare (vet inte hur jag skulle reda ut det annars ;) ).

Idag va det en seg dag på jobbet, va så förbenat trött så de inte va sant. Men så e de o va cinderellas partyprinsessa!

Efter jobbet blev det en sväng till stallet o m & ps hus. Känns lite konstigt att se det helt tomt, bara ekar när man pratar ju. Men det e bara de jobbiga kvar nu: STÄDNINGEN. Ser tyvärr inte fram emot den, men e man några så går de ju säkert ganska snabbt ändå. Så på onsdag blir det nog lite städning när jag, mamma o syss e lediga.

Tittar just nu på programmet om stora familjer, helt sjukt ju o ha 10 barn! Hur orkar dom liksom, ser ut som det e ett helt dagis som bor i samma hus. Måste vara lite jobbig o ha en buss o packa in alla i när man ska åka bort eller på semester.

Ne nu e faktiskt mina ÄGG klara så nu ska de smaskas ordentligt =D

Så det blir ett kort inlägg i dag för sedan ska de duschas o sovas.

SEE YA



Lite mera bilder på partyprinsessorna =)

   
         
   


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

O jag som har en äggkokare men aldrig använt den!

2010-01-18 @ 21:59:12
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Linn

Shit vilka snygga tjejer ;)

2010-01-18 @ 22:16:33
Postat av: Monica

Ägg rockar! ;) vilka snyggingar ni är!

2010-01-18 @ 22:43:29
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Tess

Ägg?! Va?! Blää... =)



Kram

2010-01-19 @ 11:11:47
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hihi riktiga partypinglor! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0