Pause i packningen

Jaha då va ännu en dag på jobbet över =)

Syss hämtade mig på jobbet när jag slutat så stack vi ut o red en snabbis innan de blev för mörkt.
Så in o hjälpa till o plocka ner gardiner o smått som skulle packas. Så kom Linda, Clerence o sötaste Alva förbi o tittade på ett skrivbord som mor o far skulle sälja nu innan flytten. Så jag passade på o mös bebis ordentligt, hon e bara såååå söt lillan! 3 månader har hon blivit redan =)
Sedan kom syss pojkvänns familj som ska hjälpa till i morn med flytten. Så de va bara o sätta igång o packa in så mycket som gick i tre bilar o en släpkärra o sticka in till stan.
Jag slapp o packa av det då jag behövde packa lite i8nför morrondagen. För i morn ska LINN, SANNA , CARRO o JAG på kryssning !!!!!!! De ska bli gött o bara komma iväg två dagar o ha roligt. Så nu tog jag en pause i packningen o satte mig framför datan i stället. Måste ju uppdatera nu när man har fått för sig att man ska blogga ;D

Just de ja, Linn har bokat flyg till London i MARS oxå i dag till oss=) Ska bli roligt o åka en weekend med girlsen. Tyvärr blir de bara Linn, Carro o jag. Men de kommer bli drag påt då med!

Ja just de de va ju de där med hemligheten ja..... GRATTIS FAM. JUTEKLEV / FRANK TILL TILLÖKNINGEN I JULI !!!
Så nu tjejer har en börjat så de e bara o följa efter =)

Nehe om man ska fixa klart då så man kan sticka till grabbsen en sväng i kväll. Ogge ville visst bli hämtad sa han, o snäll som jag e så gör man ju allt för han.

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0