Så e det med så........

Ja nu sitter jag med min älskling i knät igen. Inte ogge alltså utan min älskade hp. Vart på jobbet i dag 7-18 sedan ut till stallet o rida va meningen men mamma va sjuk så vi hade ingen bil. För de bor ju nu mera i stan, huset står HELT tomt. Känns så skönt när allt e över med flytt hit o flytt dit när veckan e slut.
Hästarna ska flyttas på söndag så då slipper de både oss o hästarna. Vilket måste vara skönt för dom, bara de nya grannarna o hålla koll på hahahha.

I morn e jag, syss o mamms ledig så då blire att kasta allt som e kvar i huset. Det ska bli roligt o se hur de kommer se ut efter helgen när de e städat o klart oxå.

Idag sa ogge en sak som fick mig att börja drömma =) För det skulle kunna innebära att jag skulle kunna få en dröm att gå i uppfyllelse, men det blir nog inte så. Fast vi ska tänka på det innan vi bestämmer oss, för de e de helt klart värt o göra iaf.

I dag blir det ett kort inlägg för jag inte hade så mycket o skriva.

Men en sak e säker iaf att 2010 ska bli ett år att minnas =)



                                                                         LOVE YOU BABE  <3                                                  

                                                                           


Kommentarer
Postat av: Monica

hihihi, hoppas att det är vad jag tror att det är =)

2010-01-19 @ 21:44:24
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Tess

Hoppsan då! Är det DEN drömmen?! =P

Hoppas, hoppas...



Kramis

2010-01-20 @ 12:55:57
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Njae, han tar några stapplande steg då å då...

Han vill verkligen gå men har inte riktigt kommit på hur än...=)



Du vet ju vart jag finns så hör av dej om du har en lucka. =P



Puss, puss

2010-01-20 @ 18:50:14
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0