Trött

Sitter just nu i soffan med en filt om mig, e så trött o fyser =( Ogge fixar matlåda till oss, gjorde lasagne så de räckte gott o väl till varsin låda.
Denna dag har gått väldigt fort faktiskt. Hade sovmorron till nio så kom mamma o hämtade mig tio så åkte vi o släppte ut djuren. Passade även på att mocka o göra all mat klar då med. Efter de åkte vi o lämnade lite saker hos Ogges föräldrar. Sedan va de hem o ta på mig lite mera käder, för syss o jag skulle ut o rida en sväng. Hämtade upp henne på vägen, så blev de en liten runda med Emmelie som har stallet =)

I morgon väntas jobb igen 06.00 drar vi igång, tur jag åker med ogge på måndagar när jag börjar sex så jag slipper gå. Vet inte hur lång tid det tar från denna lägenhet ju, förra va ju så lagom 5 min! Men men de blir nog bra de e ju bara en tills vidare lösning iaf. Hoppas inte hyresvärlden blir sur om vi säger upp den typ snart o bara bor i typ 4 månader.

ne nu ska jag hoppa in i en vram dusch så kanske jag inte fryser längre. Ha de bra alla vänner där ute!

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0