Välbehövd pause

Sitter just nu ner för en gångs skull på flera timmar. Håller på o packar o städar de sista inför morgondagen. Det e mycket saker mna samlar på sig även att de inte e nått skit man samlat på direkt. Blir ingen vidare kvällsmat i dag för oss, jag har kokat ägg så jag klarar mig iaf. Ingen lust eller ork o åka o hämta nån mat får bli i orn när i e på plats i nya lyan. Vi va på swedbank i dag o fixa de sista med hennes bank o våra pengar som vi skulle få osv, känns bra att de e klart nu o bara flytten kvar.

Va även en snabbis i stallet o mockade o gjorde allt foder, syss va på ikea med Tim o mamms jobba sent. Så bara o åka själv man har ju iaf hästarna som sällskap =) Dom små liven känner sig nog som hemma nu efter snart en vecka, Villma börjar oxå slappna av o va som vanligt.

Våra garderober som vi trodde vi sålt till en i dag blev inget så klart!!!! Hon kunde inte komma förrens i morgon så vi sket it o sa till hon som köpte lägenheten att hon fick dom i stället. För om hon skulle mkomma i morn mitt i flytten så kunde allt bli väldigt struligt käände vi. Men gissa om hon blev arg då. oj oj oj världens ramsa till Ogge på sms hahhahah. Men men nu e de som de e.

På tal om annat så kollar vi på den nya serien på fyran SOLSIDAN, sååå rolig helt klart en favvo =D

Hör av mig i morn o uppdaterar er om flytten o så.

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0