Bra dag?!?!

Idag har vi fått ytterdörren på framsidan målad invändigt, så nu e de bara utsidan kvar =D
I morn ska de köpas golv till hallen, blir samma som i köket tror de kan bli bra trägolvet finns ju kvar under om vi vill slipa det i framtiden. Men som de känns nu blir de bara krångligt i hålla på o slipa + måla det när vi bor här lixom. Så ska de skaffas två lampor till väggen med så e hallen klar! Längtar som faan kan jag säga, e lite rastlös nu för tiden o tycker att de inte händer nått alls. Men de e väl mycket för de inte gick som vi ville med fönstrena eller aaa JAG ville hahah. Men i morn ska vi köpa en kittkniv så då ska vi börja kitta iaf, men tyvärr ska de ju torka 5 DYGN innan man kan måla över det.
Svärfar sliter vidare med bardrummet o nu e duschväggarna klara o en rand runt golvet med så nu ska de bara fogas o våra flaskhyllor ska kaklas med, sedan på med de vita plattorna.
Hoppas även på o få offerten denna vecka på taket!?

Va i stallet förut med mammsen o jag saknar verkligen o rida nu =/
Villmas ben va mycket bättre efter o ha gått i hagen o rört sig så hon va bara lite svullen i kotan typ nu, så på med back o track igen under natten. Men halt va hon bara lite markant nu så hoppas att man kan skritta dom barback lite i morn så de får röra på sig. Antons ena knä va svullet nu o han va ganska stel när jag sprang med honom så förhoppningsvis lite mindre svullet i morn o kan skrittas med Villmisen.

C YA friends




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0