Fredag

Idag har hästarna haft en ledig dag, så jag va där i morse o släppte in alla o gjorde dom klara. Så blev de kissarna med innan jag åkte hemåt. Hemma målade jag klart i hallen o Ogge sprutmålade dörren till vardagsrummet.
Vi satte även ihop sängen så nu slipper vi ha madrasserna på golvet. Så blidde de nya rena lakan med mmm ska bli gött o lägga sig i dom. Svärföräldrarna kom med en sväng o bjöd in sig själva till lite grillning med en kompis.
Vilket blev mycket lyckat o trevligt, med mat, lite vin o massa skratt.

I morn ska jag rida på morronen o göra allt klart, för Emelie tar utsläppeteftersom jag ska va i stan o träffa girlsen kl 16! Ska bubbla på grand, käka o för hoppningsvis ut o partajja lite. Ska bli sååå himla roligt o umgås med dom alla, men tyvärr får vi klara oss utan våran MILF nunär hon nyss fått bebbe. Ogge skulle ha grabbsen här hemma med så vi ska ha nattgäster oxå =)

Ne nu ska jag sussa upp tidigt i morn.

C YA

 

 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0