Lite allt möjligt

Dagen har bestått av stallet på morronen o utsläpp av alla hästarna, i övrigt oförändrat med deras ben =((((((
När jag släppt ut som kom Ogge o hämtade upp mig i stallet så stack vi till Telia butiken i Hageby, som idag släppte nya IPhone 4. Vilket så klart min lilla plutt skulle ha!! Men väl där va alla slutsålda i hela Norrköping då att tillägag att de bara fått 12 ST till Hageby, så de blev o beställa en som kommer hem på posten.
När de va gjort stack vi till Bolagret en snabbis o kollade om de hade nån hatthylla o annan liten möbel till hallen. Men de va inget som vi hitta tyvärr, så får leta vidare.
Efter de åkte vi o mötte Ogges pappa så blev vi bjudna på planka, på hans standard ställe Go Vänn. Mycket gott tack tack för den lunchen =)

När vi ätit klart åkte vi hemåt o svärfar till Bauhouse för lite grejor till badrummet. Ogge släppte av mig i stallet på vägen hem så gjorde jag klart allt inför kvällen o morgondagen.

Sedan hem o göra de sista med hallen, blev så himla bra trots att vi inte kan sätta upp segeln ännu eftersom vi inte hittat en möbel o ha bredvid. Men men de kommer väl vart efter de med även att jag vile ha den helt klar NU. Ogge har sprutmålat skohyllan en till gång med o ska ta korgarna till hatthyllan vart efter med.

Idag va jag nere i hallonlandet o plockade en hel skål FULL med våra monsterhallon, får se om de ska frysas in eller om de blir en paj i morn. Lutar nog väldigt mycket åt pajen =P Känns iaf bättre o göra något med dom så de inte bara blir dåliga, fanns redan massor på backen som blivit dåliga ändå tyvärr.

Badrummet börjar vekligen ta form nu hi hi, tror de kommer bli kanoners när allt kakel e på plats o alla möblerna e dit oxå. Bilden jag haft i huvudet e sig lik i verkligheten kan man säga o mina ideer blir bra i vekligheten med.  

I kväll bjöd vi våran kaklare med fru på lite kvällsmat, jätte trevlig stund o god blev maten med =) Hoppas han fick lite nya krafter för o fortsätta i morgon.

Slänger ut lite bilder från dagen =D


Badrum


Badrum


Monsterhallenen


Hallen FÖRE, lite stökig bild men den ända jag hade på innan typ


Hallen EFTER, dock inte helt klar då
 



Skohyllan med dynorna


Molly har koll på grillningen, lite dåligt kort då det e inzoomat MYCKET

C YA

Kommentarer
Postat av: Erica

JÄTTE FINT!!!! :D

2010-07-30 @ 22:15:15
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/
Postat av: Tess

Fan vad snyggt det blev! Jag är så avis på ert hus... =)



Måste få komma ut snart igen. Hälsa Ogge!

Krams

2010-08-02 @ 14:48:35
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0