Onzda

Idag har jag ridit Anton i 30 min typ varmt varm redan då halv 10 på morronen. Så blev de lite pezoasele på Villmen över bommar ännu varmare då. Men båda hästarna va exemplarska SOM VANLIGT =P Så de fick en välfrörtjänt disch o sedan sitt kraftfoder o stå inne under denna varma dag.
Efteråt blev de matning av syss kissar o lite mys på ballen med dom innan jag åkte hem.

Väl hemma så skulle vi börja med fönstrena men vi hade ju totalt missat o köpa en kittkniv så de blidde ett fönster bara. Så vi satte igång o målade hallen i stället så den e grundad 2 ggr nu tak o väggar. Så i morn blire ett lager vanlig färg på så får vi se hur de blir, om man får dra på 2 ggr eller ej.

När vi va klara stack jag till stallet o släppte ut alla hästarna, så när jag kom tillbaka hade vi fått besök av Ogges Chef o familj med vovve. Blev en trevlig liten pratstund o hade ju inget o bjuda på heller så klart =/ Men men så kan de va. Molly o Douglas gick faktikst bra ihop trot eller ej =D Vi som pratade om att de skulle vara roligt om Molly fick leka med en annan hund senast igår tror jag. Men de blidde inte mycket lek eller aa ingen rättare sagt. Men de kanske kommer om de får träffas igen.

När de hade åkt hem skulle vi laga lite mat o då kom svärfar o snackade lite skit med oss. Så de blev en sen tacomiddag för våran del men gott vare iaf. Så nu blire o duscha en snabbis o kanske se på Snabba Cash om vi orkar?!?!

Åter i morn. C Ya

Kommentarer
Postat av: Sara-Linnea

Hej. Har en hel del begagnad hästutrustning till salu på min blogg, ta en titt vetja! Har allt från träns, benskydd, hjälmar och täcken. Alla produkterna är av välkända märken och i fint skick.



Mvh Sara-Linnéa

2010-07-22 @ 00:03:47
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0