1:e Juni

Idag tisdag har de vart en ganska vanlig dag o va hade tisdagsmöte på jobbet. Snacka om att de va folk som va skapligt irrieterade o förbannade. Tur att jag kunde hålla mig för skratt iaf, annars hade de INTE slutat bra då hade de vart ännu mera förbannade ju hahahhahah! Så efter mötet blev de så där bra stämmning som de brukar bli o alla va sura kändes de om förutom dom som knappt kunde hålla sig för skratt innan. Det e iaf roligt o se bhur de e samma saker som ältas o tjafsas om varje gång, orka lixom!

Efter stallet stack vi till stallet o red en sväng plus tog in de andra djuren, för Emelie skulle iväg under dagen o hann inte hem till insläppet. Men de e ju lugnt när de e fint väder o vi kommer ut vart efter. Anton fick ny skmo förresten idag o mamma åkte ut till stallet o va med då plus att hon mockade åt oss, så vi hade bara o göra höpåsar o kraft efter ridningen. Kanonbra såååå skönt o slippa mocka, trots att de inte tar någon längre tid.

I morn e man ledig o då ska de fixas naglar, hämta nya bilen, rida o göra stallet o inget mera tror jag?!
Våran kära bil ska få ny ägare på torsdag så nu fick vi tag i en billig bil som drar lite soppa o e billig att äga. Så hoppas jag att de blir den bilen jag vill ha sedan =) ska ju ha en kombi med dragkrok, disel o som e  fyrhjulsdriven så man tar sig fram o kan ha släpkärra efter med.

Det fick bli allt för i dag mina vänner på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0