Bloggar i SOOOLEN

Sitter just nu i ute i solen med datan o kollar lite ikeamöblr på internet medans Ogge cyklar o leker med Molly o vi hjälps åt o grillar =) Livet e härligt just nu tycker jag! Men tyvärr e de inte de för alla just nu =Se

Idag har jag vart i lägenheten o städat LITE för mammsen hade visst tagit hem sina städsaker så de blev svårt o städa något vidare. Men de hinns säkert med innan tisdag ska jag tro. Sedan va jag o fixade naglarna o denna gång blidde det en påfyllning med en mörkare rosa o glitter i framkant uppdraget mot nagelbanden. Blev bra de med =) så nu kan man fira midsommar hi hi.

På vägen hem stanna jag i stallet o fixade hästarna med så de va klart till kvällen för Emelie kunde ta in dom i kväll åt oss. Skulle ha longerat dom med men de kändes som ogjort jobb när de blir vila fredag till söndag för deras o våran del. Så i morn ska vi ta en barbacka tur runt flygplatsen tänkte vi bara för o göra något med dom.

Va även på systemet en andra runda i dag för Ogge skulle ha skumpa o jag lite mera cider, e ju trots allt två dagar vi ska ha med oss till =D Så gjorde jag det som jag hatar mest av allt när andra gör när man sitter i kassan: PRATA I TELEFON OCH GLÖMDE TA PÅSAR hahhaha. Så nu kommer jag väl inte göra om det för hon i kassan va skapligt sur kan man säga hahhah uupppssss.

Åter i morn mina vänner ha en underbar kväll i detta UNDERBARA väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0