Dagen före midsommarafton

Idag har jag jobbat 7-17 som vanligt o inget speciellt har hänt.
Efter jobbet stack jag o mötte syss i stallet som redan hade fixat allt foder o mockat. Så vi bortsade bara av dom lite snabbt o aksta oss upp barbacka. Blev en skrittur runt flygplatsen till Kråka o de va helt underbart i detta väder =) När vi kom tillbaka såå stack vi hem ganska snabbt för vi skulle båda dona hemma lite. Syss hade tagit massa kort påhästarna i hagen som va jätte fina som numera ligger på hennes blogg!

Hemma satte jag igång med maten för jag va sååå sugen på grillat. Skulle bli spett med champinjoner, squash o paprika på o majskolv vid sida så kött o sås till de. Men ogge som ätit smörgåstårta på jobbet va ju så klart ine hungrig. Så jag bjöd ner svärföräldrarna en sväng för jag vill verkligen inte kasta maten. Dom verkade bli glada för bjudningen o gillade maten med tror jag hi hi. Mysigt va de iaf o vi hade en trevlig pratstund om allt o ingenting, blev även lite planering av badrummet med. Det e för övrigt spacklat o klart så nu ska de slipas o målas taket o kakel ska införskaffas nästa vecka.

Nu ska jag fortsätta packa lite inför helgen, har bara kommit så långt att jag lagt fram kläder o så. Molly det lilla trollet ligger i sin korg o sover både på rygg med tassarna rakt upp hhaha o på sidan. Hon e så söt när hon ligger så. Svärmor o svärfar får ta hand om trollis när vi e borta, men kommer nog sakna henne lite o hon oss med säkert.

Åter efter helgen med lite bilder kanske!?

Trevlig midsommar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0