Helgen har kommit

Idag va de en asa sge dag på jobbet. Ganska lugnt med så undra hur de blev för dom som nu bara har 45 min kvar till stängning, fasen tycker synd om dom. Men iaf så slutatde ju jag tidigt jjjiiipppii va de då o stack hem direkt för o dra till stallet o dona lite. Syss o rsten av familjen e uppe i Gnestad hos Yims familj för hans bror tog studenten idag. Stort grattis till dig Andreas!
Stack ut till stallet o gjorde i ordning djuren, hann rida Anton 30 min barbacka lite jogging o lösgörande. Villma fick vila så i morn när jag har insläppet så ska jag motionera henne o då får Anton vila i stället. På söndag så ska båda ridas tänkte jag om de finns tid. För Emelie o jag bytte in o utsläppen så vi får se hur de rullar på för oss i huset med. När jag åkte hem från stallet så hämtade jag upp min familj så de fick ta bilen till Gnestad, för mamma har inte fått tillbaka deras ännu. Hoppade då av o köpte pizza med så dagens kvällsmat va räddad, skönt o slippa fixa mat.

I går va jag o träffa girlsen hon Monica o Olle i deras nya lya=) Va riktigt roligt o träfa girelsen o snacka lite skit o annat roligt. Vi bokade även Sex And The City 2 på tisdag, ska bli roligt o gå på bio o även se om denna film oxå e bra som ettan?!?! Vi sålde även våran älskade Mazda 3 MPS igår til min jobbarkompis, så nu känns de skapligt tomt utan pärlan. Älskade denna bil skarp båda två men men de e ju bara en bil lixom o ungdomslivet e slut nu o man kan inte åka runt i sportbil på landet ;P specielt inte 1 km grusväg!
Nu ska jag hoppa in i duschen så åter i morn om de finns tid o ork för de. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0