Midsommar e över

Japp nu va även midsommar detta år över shit vad tiden rusar förbi oss.
Det va sjukt trevligt iaf även att vi valde o åka hem midsommardagen o hoppade över varvet med alla vänner. Va hemma ganska sent i går kväll så det blev bara o slappa i soffan.

Idag har syss o Tim vart här o vi har vart ute i solen hela dagen o glassat. Vi grilla även massa gott o busade med Mollan.
Vi stack till stallet o fixade lite o skulle rida dom vid sex typ, men de blev en kortis. Dom har ju haft lite vila några dagar tack vare midsommar o så, så de skulle bara jobggas i dag men iaf.  Anton hade tappat sin baksko o Villmis va svullen i ett öga, så JÄVLA typiskt asså bara för de går ute två nätter i detta underbara vädet. Men men så e de nu iaf o hoppas att de blir någon tävling för annars bryter jag ihop asså, bara haft oflyt när de gäller dessa tävlingar senaste tiden.

I morn e de två veckor kvar till SEMESTERN!!!!! JIIPPIIIII säger jag bara hoppas dessa två veckor springer förbi längtar så tills man får vara ledig o jobba med huset. Hoppas även att man ska få lite färg denna sommar, vore nice så hoppas vi får toppenväder med. Inte bara för min färg utan mest för takets skull som ska läggas om.
Ogge däremot börjar sin semster i morn så hoppas inte att de blir jobbit o sticka till jobbet nu när han ligger kvar i sängen o sussar?!

Har laddat upp lite av alla bilder jag tagit från midsommar på fejjan. Orkar inte ladda upp några här för de tar ju så lång tid tycker jag.

I morn ska jag åka o städa ilägenheten så nu måste jag ta fram allt som ska med o även hoppa in i duschen. Blir kanske en iskall sådan i dag tack vare att miin hud nu mera e kräftfärgad hahahha =P

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0