Händelserik lördag

Ja de stämmer detta blev en händelserik dag.
Först blev de stallet o släppa ut allla djuren, så skulle vi åka o rida i fursta. Men när vi kom dit va de 2 meter snö utanför o avstängt. Man fick tydligen inte rida där när snön inte va borta från taket. Så de blev en runda till Vrf i stället. Anton va sååå fin, han har blivit mera rund o kompakt efter vi ändra om formen. Det syntes så mycket nu när man red i ridhuset sa syss =) Villma fick bli longerad lite i dag för syss va lite mör i kroppen efter gårdagen. men även hon va pigg o glad o gick kanon. Syss tog även typ 100 bilder på hästarna med sin systemkamera, så de ska bli asa roligt o få se dom.

Sedan blev de o åka till Boxholm med Ogge för han skulle titta på en bil. Måste ju ha nån med sig så han kunde ta hem den om det va nått o ha lixom. Så klart va de något han ville ha eller aaa velat ha hur länge som helst. Sierra har ofta förekommit i vårt hem de senaste åren hi hi. Men de va fin så nu tillhör den fam Karlsson/Andersson, vilket betyder att jag har en egen bil nu =) stort smile för de. Skönt o slippa slåss om  bilen när jag ska till stallet med.

Så nu sitter man o väntar på att första maskinerna i tvättstugan ska bli klara. Ja vi hade faktiskt tvättstugan i onsdags, men hann inte alla lakan då plua att jag kör min dunjacka. För jag hade inga tennisbollar ju i onsdags, så nu ska den bli som ny hopppas jag.

I kväll blire en tur till Monica o träfaf lite girls man inte sett på länge. De andra ska väl ut men de orkra inte jag så de blir o hålla sig till läsken. Men det e ju roligt o bara umgås, antar att de blir melodifestivalen i bakgrunden med. Så jag o Molly kan hejja på Eric Saade =D

SEE YA


                 OGGES räserbil  =)                                             MIN räserbil  =)         
  

Kommentarer
Postat av: Erica

Äntligen har ni en till bil, hihi :)

Saade skulle ha vunnit ju!!!

2010-03-13 @ 22:53:57
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Jossan

hehe vilken söt bil ;)

2010-03-14 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0