Härligt med lite sol idag

Idag har jag vart ledig o de innebär ju att jag e i stallet från 13-16 typ. Red Villma ute i 30 mi iaf o de va inte de skönaste vädret direkt. Men tog Anton med men då hade de satt igång o blåsa änne mera så de gick kanpt i få han o gå rakt, så de blev bara tio min men han stackarn. Det gick bra o ta in de andra hästarna med men de ville verkligen gå in o hade jätte bråttom =) Sedan stack jag o hämta Ogge på vägen hem.

I morse kolla jag på på Luftslottet som sprängdes o den va ju såå himla bra, tycker även att de andra två va kanoners med. Så nu har man sett alla dom oxå =D
Idag blev de lax o mandel delikstess potatis med hollandiesås, mozarella o tomater de va inte så dumt. Vi två e ju största mozarella o feta nördarna, men de e ju så himla gott till allt o i sallad e de helt grymt gott. 

I morn ska jag träffa Carro o Linn så blir boking av hotell till London i slutet av Mars, ska bli roligt o åka dit med dom. Hoppas att vi får bra väder o inte massa regn bara =P.

I kväll börjar mitt favvo program igen GREYS, ska bli så roligt älskar verkligen den serien. Så nu blir de duschen så man e klar för natten när de e slut vid 22.
Hoppas ni får de bra i Thailand Sanna o Marre, njut av solen o sola åt oss blekfisar med.

Åter i morn

Kommentarer
Postat av: zanny

vi har det kanon :)

2010-03-06 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0