I morn e de fredag jiiiippppiiii

Sitter o njuter av lasagnen som Ogge gjort tills jag kom hem, jag fixade bara lite sallad till så va de komplett. Gött vare iaf, tack tack älsklingen.

Va en snabbis i stallet o fixade allt för kvällen, Emelie va där så jag fick lite sällskap iaf. De va skönt de för syss va inte hemma o kunde följa med. Så de blev ingen ridning för oss idag. Men tog en skrittur barback med Emelie o Acke iaf, så fick hon lite sällskap med.

På jobbet har de vart som vanligt, men två snatt i dag med =) wwiiieehhuuu de förgyller verkligen min dag asså gillart som faan hihihhi. Hoppas på nått i morn med skulle va nice asså.

Kom på att jag shoppade smink, en tröja o ett sett med gästtofflor som man kan ha på väggen i hallen, igår när jag va på Maxi. Det kommer vi ju o ha användning av snart hoppas jag, iaf lite mysigt o ha om inte annat. Man kanske inte kan förvänta sig bra kvalite om man ger 149 spänn ;) men men.

Va idag o köpte ett 6-pack med tennisbollar på Statium till min dunjacka, när jag ska göra ett nytt försök o tvätta den på lördag. provade o göra det igår men de blev inge vidare resultat! Så bättre lycka i helgen. Får se vad de blir i helgen för något. Ogge ska ha jouren så de blir väl o va hemma för hans del iaf. Känner oxå att de skulle va skönt o slappa i soffan. I morgon blire insläppet av djuren o ridning när syss kommer ut. Hon skulle på någon punktterapi typ tror jag, så hoppas de kan hjälpa hennes onda kropp. En jobbar kompis till henne hade iaf blivit hjälpt av det, så hoppas hoppas nu.

Hej hopp syns i morn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0