Kort inlägg

Japp idag blire inte så himla långt inlägg, känns som jag inte har så mycket o skriva om.
Dagen på jobbet va som vanligt, lite seg nästan.

Åkte ut till stallet med syss o fixade dom, blev även en skrittur på ca 40 min tror jag. Men det e ju nyttigt o skritta så de fick bli deras träning i dag.  

Måste klaga lite oxå på våran nuvarande lägenhet så klart! Faan ingen diskmaskin, ingen tvättmaskin inget rolig alls invändigt. Så e de ingen blandare i duschen heller som jag stört mig på ett bra tag, eller typ varje gång man duschar. Så nyss va de nån annan som duscha samtidigt som mig, vilket innebär att de e på varmaste om man ska få nått varmvatten alls, MORR!!! Men nu ska man väl bara stå ut 3 månader till hoppas jag sedan blir allt frid o fröjd hi hi.

I morgon e de redan fredag o de innebär jobb 7-18 o sedan blire en slapp kväll när lördagen ska jobbas 7.30-18.15. Men söndagen e man ledig jiiihhuuu o lite pyssel väntas då tor jag =D

Nu blire sängen snart o sussa gott tills i morn.
Sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0