London e helt bokat o klart =D

Japp så e de, igår va jag hos Linn med Carro så bokade vi de sista till London nämligen hotel. Det blev 1100 per/ persson hahha kul va MONICA!? Så la vi även till en vanlig väska istället för bara handbagage, för då kan man ju inte shoppa något ju.
Så på söndag ska jag upp på vinden o kolla i flyttkartongerna efter mitt pass, hoppas att de inte har gått ut bara. Men de tar ju inte så lång tid o fixa nytt i så fall.

Dagen på jobbet va inte så händelserik, inge snatt eller nått BBOOORRIINNGGG !!! Men men så e det, annars fullt upp o massa kunder. Så de fanns o göra iaf.

Mamma o syss tog hästarna i dag så de blev fritt, skönt e ganska seg. Erica hade tänkte o longera dom lite i padocken men de va för fruset så de gick inte så bra. Men de blir lite ridning på söndag för mig iaf. I morn väntas jobb o då e de öppning till stängning. Vi e ett asa bra gäng i morn så de ska bli kul. 

Ska nog hoppa in i ducshen nu så man e klar för natten sedan när solsidan e slut. Det e faktiskt nya höjaren på fredagarna.

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Monica

HAHAHA, ja det var kul! Så himla klockrent uttryck ju =)

2010-03-05 @ 20:02:51
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0