Massor plus för denna dag

Idag har de jobbats 7.30-18.30. Dagen har rullat på asa bra tack vare att de har vart ett så himla bra gäng som jobbet. Allt flöt på kanon o dagen bara sprang förbi lixom, de gillar jag starkt.

I kväll blire o va hemma själv om jag inte ska träffa Jossan en sväg. Får se hur pigg jag e då vid nio typ. Ogge e visst hos Adde o lämnar mig så klart hemma då =( men men så kan de va ibland.
Hästarna fixa mamma o syss i dag så de blev fritt även denna dag, men de känns konstigt o inte ha vart ute hos dom. Men i framtiden kommer jag ju träffa dom varje dag ändå =D

När jag läste NT i dag fick jag till min förtjusning setat de ska bli PLUSGRADER i nästa vecka o jag älskar det, blir så himla glad av o se ordet plusgrader!!! Så nu får de gärna bli varmare o skönare ute.
Lika så att steg 1 e klart så nu får nr 2 o 3 hända bara jag knäpper med fingrarna, skulle vara så kul om de blev så ju snabbt snabbt nu.

I kväll blire nog ingen vidare mat men de finns ägg hemma o de gillar vi ju, åt iaf sallad till lunch i dag så lite nyttig va man ju ändå. I går laga vi mat hemma för första gången på säkert 4 månader, känndes lite konstigt måste jag säga. Men samtidigt ganska bra o veta att de inte va så onyttigt.

Syns i morn igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0