Trevlig dag

Idag va man åter igen ledig. Skönt med sovmorron tänkte jag men vaknade av mig själv vid halv nio så då traskade jag upp. Gjorde mig i ordning o gick sedan förbi bilen o la i ny boendeparkering innan jag gick ner mot stan. Skulle träffa Tessan o fika med henne va så länge sedan vi sågs nu. Blev en lten runda på stan o sedan satte vi oss på kupolen o fikade lite. Villmer sov i vagnen medans vi satt o pratade o han vaknade lagom tills vi skulle hem o han skulle äta. Så jag följde med dom hem o va där ett tag tills de skulle hämta Julia på skolan. 
Så himla roligt o se hur barn växer fort asså, Villmer e så himla go o mysig nu skrattar hela tiden.

Sedan åkte jag ut tilll stallet o tog hand om alla hästarna. Emelie e på semester så vi ska ta alla hästarna denna vecka till måndag. Så de blev o mocka 4 boxar o fixa 12 höpåsar. Sedan longerade jag våra två hästar innan jag tog in de andra. Ska fodra i kväll sedan oxå, får se om syss följer med mig ut. 

Imorgon ska vi till Tim o Erica för Tim fyller år, men först jobba till 17. På fredag e man ledig o så påt igen på lördag. Skönt o få jobba typ varannan dag nu i en vecka=) Ska nog fylla i semster i morn med om vi här hemma kan komma överrens om några veckor?!

På återseende i morn mina vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0