Mellanmål

Äter just lite mellanmål o tittar på Oprah efter att ha tagit en varm dusch. Har vart i stallet o fixat djuren på morronen, släppte ut Emelies tre o motionerade våra. Villma fick gå på lite inspänt bara i 25 min så passa jag på o gå med båda två 10 min före hennes longering o 15 min efter. Anton fick även gå löst i padocken medans jag longerade Villma o det gick kanoners han gick o pilla i gräskanten runt padocken. han va som vanligt i dag iaf o travade tom i hagen kunde dock inte se om han va halt då men ska kolla i morn närsyss e med. Dert går framåt iaf o hade de inte vart stenhårt i ridhuset där de hände kanske han inte ens hade vart halt vem vet.

I väntan på att Ogge ska sluta så jag kan hämta han har jag diskat, duschat, nu bloggen o sedan inköpslista till storhandlingen. Syss har nämligen lånat våran andra pärla eftersom vi har utsläppet varje dag denna vecka o då hade hon ingen bil, så därför skjudsade jag Ogge till jobbet i morse. Gissa om jag va trött i morse när han skulle skjudsas o när jag skulle gå upp igen när min klocka ringde.

Nu ska jag hämta lite mera musli o nörda vidare på internet. SEE YA


Kommentarer
Postat av: LinnéaSofia

Visst är den snygg? :) Jag kommer vara snyggast på stranden i sommar ;) haha. Fin ny header du har!

2010-05-12 @ 22:11:04
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0