Ny uppdatering

Igår orka jag inte blogga så får dra dagen igår lite kort. Jobb som vanligt o sedan stallet på eftermiddan, vi har insläppet på måndagarna nu mera i stället för tisdagarna så de e perffa. Slutar ju 4 då så e man hemma lite skapligt efter stallet o kan laga mat o skit. Väl i stallet så fixa vi djuren för o rida lite i padocken denna dag, de fick äta lite hö under tiden inne i boxen vilket resulterade till att jag glömde kolla Antons hovar. Så jag red utan en baksko men de gick ju bra o han kändes hur fräsh o mjuk som helst, red bara lite lösgörande jogging i o med skadan. Tror inte att de e nått han märker av nu för han sparkar o styr som inget annat i boxen o han e inte halt efter ett ridpass heller.

Idag va de  egentligen hoppträning men jag skulle ju inte vart med o så har inte mamma fått tillbaka bilen ännu heller så Erica skulle inte kunnat hoppa hon heller. Så som tur va så e Danne bortrest så den blev inställd, lika bra när de blev som de blev med oss. Mamma o syss tog djuren i dag så jag har haft en hästfri dag KONSTIGT de känns då, inge vana man har direkt hi hi.

Ogge o hans pappa har vart o köpt golvvärme i dag till badrummet där nere, så nu börjar de hända saker. Alla avloppsrör o vattenrör e bytta oxå till nya o fräsha så de rullar på o ska bli roligt när de blir klart vart efter. Ska börja kolla lite på inredning, duschdörrar o handdukstork nu med så han vet vart han ska dra vattenledningarna i väggen.

I morn ska man va ledig igen skönt skönt o jag ska unna mig sovmorron =) Sedan e de fullspäckat schema till kvällen.

Ha de götta alla pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0