Två lediga dagar

Idag hade jag en hästfri dag efter jobbet, lite skönt ibland o bara få gå hem o slappa även att jag skulle bli rastlös om de va så mer än en gång i veckan hhahaa. Men i morn e de utsläpp o insläpp som gäller för mig eftersom jag e ledig o likaså på torsdag fast då med syss hjälp kanske. Imorgon ska jag longera villma lite o gå en sväng med Anton. Han va tydligen liiite halt fortfarande men inget som syndes så mycket när han vände så det e ju positivt. Hoppas på att de bara blir bättre o bättre nu.
Sedan blire o sticka hem ett par timmar för o åka tillbaka o släppa in dom.

Dagens andra punkt på schemat e o åka o storhandla jag o Ogge- Även passa på o glo lite på golv o badrumsinredning. Ska bli sååå roligt o äntligen kolla ut sånt. Men ska ju ha 60 kvm golv med så en släpkärra lär ju behövas när det ska hämtas vart efter ,em bara man vet pris o vilken sort så går de ju snabbt.

På torsdag ska de  målas o fixas i huset igen wwiiiihhhuuuu =D roligt o fixa e de nu ska ju lixom va klart snart med så bara jobba på. Vill ju helst flytta ut tidigare med så man slipper denna jävla trashlägenhet!
Skulle helst vilja slippa städningen med men men de e väl bortkastade pengar de?!??!?

Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv o slappa innan de blir o krypa ner berdvid min sovande sötnos =)
Sova så gott mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0