Bra dag =D

Idag har man jobbat o slitit 6-16 o åkte med Ogge in eftersom min bil e paj faaan!!!
Så efter jobbet blev jag hämtad av syss o då åkte vi o tog in djuren för de va vårt insläpp. Blev bara en kortis i stallet då vi inte red för de inte passa i dag. Ogge hade nämligen fixat en hyrbil som jag ska ha tills min blir bra igen. Va tvungen o hämta den på hans jobb innan de stänger grindarna.  

Åkte hem o mötte Ogge o hans pappa hemma en snabbis innan de stack o kollade på en fyrhjuling =D
Hoppas att de blir den så vi kan skotta här hemma ordentligt, sååå sjuuukt jobbit o skotta för hand ju. Men Åhnholmen hade vart snälla o dragit av planen åt oss i dag igen, TACK TACK!!!!

Nu ska Ogge ha min data då hans e paj, så åter i morn. Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0