Dagens ros går till

MIG så klart för allt jag gjort i dag!

Blev massa plock av kläder, tvätt o prylar som drällde innan jag kunde damsuga. Torkade även av alla möbler i vardagsrummet o alla fönsterbläck innan jag damsög, bädda till o me sängen de ni kors i taket.
Torkade alla golv asa noga, städade toan ner o den där uppe som vi nu mera inte använder så badkaret skiner som tusan =D

Blev in o utplock i diskmaskinnen samt in o ut i tvättmasikin o torktummlare av våra kläder o Mollys filt till hennes korg. Putsade även bordet i köket o la på nya underläggså de blev fin fint med.

Sigge på jobbet kom även o kollade hur vi bodde så jag fick en paus emellan allt städ, men skönt o bara snacka lite skit ibland med =)

Som belöning fick jag fixa stallet o rida båda hästarna. Blev att rida på vägarna med båda två o de va lika glada o pigga som de brukar va nu mera. Conny e ju ganska spännd när jag rider så de blev gramman för honom i dag så han skulle slappna av lite i nacken. Han accepterade den asa bra så kanske att de blir gramman emellanåt även i ridhuste nu, för där e han ännu värre än ute Vi va ju igår o då gick han bra men va spännd. Det e ju så svårt o jobba han när man inte får nera nacken på han. Men så får man oxå ha överseende med att de va fyra som red o hoppade igår när vi kom dit med så ännu mera spänd tack vare det. Han gick annars bra in i släpet när Anton va med.

Nu ska vi laga lite mat som OGGE har handlat hahhah ovanligt de rå. Men de e så när man har en tjej som fixar massa hemma, då får han handla o greja när man e i stan.
Sedan ska de väl spelas TV-SPEL så de heter duga med, medans jag ibnvätar GREYS =) 
Scandinavium e BOKAT med i Frebruari o faana vad nice de ska bli då, denna gånga tordag o fredag så man har helgen hemma sedan. Va mest hoppklasser de dagarna med.
Nehe hörs i morn igen då


Grabbarna skimmel =)




Ogges nya tv-spels skärm, inte dålig va me bioljudet till ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0