Försökt att vara glad

har jag i dag trots att många sagt att jag ser så deppig ut o att jag skulle gå hem från jobbet. Men inget blir ju bättre av att jag e hemma, jag tänker, grubblar o funderar ju huuur mycket som helst på krocken!!!
Har så mycket frågor som jag säkert aldrig kommer få svar på, skulle ju vilja ha rapporten från polisen när allt e klart o s så man kan läsa.

Vi tittade på bilen i morse igen när jag skjudsa Ogge till jobbet o den e faan inte fin asså, helt sjukt att man kan förstöra en bil på två minuter så mycket.
Tog några kort på den men de e lika mörka som de innan så inge o se kanske, men kanske kan va bra att ha vem vet.

Va i ridhuste i dag med grabbarna grus o de gick super bra Anton e fräsh igen o rör sig så fint o är så mjuk.
så kul o se att han e på bättringsvägen o att de går framåt =)
Conny då han va mycket mera avspännd i dag o vi övade mycket fattningar o att han bara ska gå undan för skänkeln o inte falla in. Han gick superbra o vart aldrig spännd, gick rakt in i släpet med i dag o det e framgång.
Han e lixom inte nervös alls nu som han va i början då han va nervör på gången, vid lastningen, vid ankomsten i ridhuset o i ridningen, så de e med framgång för bebis =)
Ser fram emot resten av vintern när han kommer utvecklas o man kan lägga in lite hoppning vart efter med.

Nu ska jag fortsätta laga mat med min underbara Ogge som e MITT ALLT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Zanny

Kram på dig stumpan!

2010-11-22 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0