GLAD !!!!

I dag blev jag glad igen för Linda va o kollade på Anton o som vi trodde så satt de något uppe i kroppen !!!! YES asså faan vad skönt de känns nu, det va hans becken som va förskjutet så hon fixadce de o körde laser på honom med. Han älskar ju verkligen lasern, uppskattar de till max o bara myser. Han ska joggas i gång veckan som kommer så sedan vare bara o rida på som vanligt!

Hon kollade även på Conny en snabbis o konstaterade att han dragit tillbax lite av de han hade förskjutit förra gången. Så 24e kommer hon till honom o fixar han, va lixom ingen ide nu direkt för han o Anton ska släppas ihop o det e snorhalt ute nu med.

Nu ska jag ladda inför en HEL HELG på jobbet, o ska jag vara ärlig har jag FAAN INGEN LUST!!!
Men bara o köööraaaaaaaaaa!!

Nu blir de faktiskt idol o Cirkus MÖLLER senare, spom nu mera e min favvo eller aaa Flickorna på klitteholm =D
"Ammmeenn sshiiittt assså" hahhah BÄSTA!!!

Ne men trevlig helg alla så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0