Idag har

jag vart så där allmänt PUTT!!! Inge roligt alls o såååå sjukt trött med trodde de va ett jävla skämt när klockan ringde i morse......

Idag ringde iaf försäkringsbolaget till Ogge o de sa att de blir en ny bil som vi visste. Men de som e skit e att de va vagnskadegaranti kvar på bilen eftersom det e en -08a, så vi får inga pengar o köpa en bil för själva pga det.
Utan de ska Söderbergs fixa till oss o då en Wolksvagen måste de vara, så de kommer ju ta sjuuukt lång tid asså. För de får bara vara från bilfirma med så ska de va likvärig utrustning, årsmodell, miltal o hela skiten. Ser verkligen fram emot när de ringer o säger att vi ska kolla på en. För vilken skit som helst tar vi ju absolut INTE, de får faan säga vad de vill men de e vi som betalt bilen från början. Många kanske tänker att vi ska vara glada för att vi får en ny bil men vi hade ju sportstolar o massa bra utrustning så man vill ju ha samma igen, eller??!?!

Så till råga på det så ville inte min rallypärla starta i dag heller när jag skulle åka från garaget på jobbet!!!!! Syss fick hämta mig o vi åkte till stallet o fixade allt, skulle ha skrittat ute men de sket sig ju. Svärfar underbara SVÄRFAR kom o hämtade mig för Ogge va tvungen o skotta snö o köra in ved innn nde blev för sent med. Vad skulle vi göra utan svärföräldrarna????

Nu ska jag fortsätta laga mat så de blir matlåda tills i morn, blev sent men men de får duga ändå. Ska sova tidigt med eftersom jag får åka med Ogge in i morn, blir 1 timme tidigare på jobbet men men då kan jag äta frukost o lalla lite.

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0