Prylnisse!!!!

Jahaaa så har man klarat av en helvetesdag på jobbet med massssaaaa strul o inget roligt alls. Så hem o ser att Ogge har köpte världens fulsate PROJEKTOR o DUK till, så nu i inte vårt vardagsrum någo fint längre. Känns inte alls någe roligt o ha en projektor som sticker ner för fönstert o en duk som sitter i taket lite framför tvn typ!!!
Tyckte vårt vardagsrum va mysigt o gosigt innan o passa in riktigt BRA, men nae rå faan skit i de lixom.
Tur han inte e nån prylnisse då!!!!!

Om han kunde lägga ner lika mycket energi på o få mitt stall klart som han gör med alla teknijkgrejer så skulle de faan vart klart IGÅR!! Han kan googla o söka på saker i evigheter typ en hel kväll på olika sidor o skit för o få info om hur bra eller dåålig en sak e.   

Brukar inte spy galla på Ogge här men i dag får han en DISS av mig!!!! 
Risken e ju stor att dennna sak åker ut om ett par månader som tvspel, mobiler, tv o andra tekninska saker som har köpts genom ÅREN.

Tur det inte e mina pengara iaf som slösats på denna sak!

Ne nu ska jag ladda inför morgondagens jobb o hoppas att de blir en bättre dag i morn. CIAOOOOO




Kommentarer
Postat av: Tess

Nä, dissa inte! Supercoolt ju! Patrik hade ju en sådan, mycket bättre att se film så. =)

Du vänjer dej!



Kram tills på fredag! =)

2010-11-14 @ 14:34:19
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: johanna

ja jag vet men det e ju bara film o de ser man ju inte sååå ofta lixom. stör mig på sättet den sitter att man inte kan göra det snyggt lixom. men men får drass med den nu ;P

2010-11-14 @ 19:40:41
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0