Underbar dag

Idag har de vart en asa bra dag =D
Blev lite ridhus med Conny ponny som skötte sig kanon men lite nervig eftersom det bara e andra gången han åkte själv o så. Men han gick in bra o stod stilla så mamma kunde öppna dörren innan han gick ut, har annars lite bråttom ut.

Ogge hade maten på g när jag kom hemma med sååå LYXIT hi hi. När man får ett sms där de står att jag ska ringa en haltimme innan jag kommmer hem så han kan börja med maten. ÄLSKAR verkligen min OGGE!!!!

Svärmor står med HÖGT på listan nu som stått o klyvt masssssssor VED till OSS i dag!!! TACK TACK SÅ HIMLA GULLIG DU E!!!!

I morn ska kiropraktorn kolla på Anton o en snabbis på Conny med så de han hade inte gått tillbax, för han sprang o styrde massor i helgen. Hoppas att hon hittar nått på Anton som gjort honom halt iaf så man vet vad det e o kan rätta till det.

Tack mammsen för hjälpen i stallet i dag =)

NU ska jag ladda inför en ny dag på jobbet o fika med Girlsen på kvällen =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0