12/10-10

Idag har de vart en ganska rörig dag på jobbet, våran ombyggnad e i full gång o de e skaplig kaos kan man säga. De värsta va igår för då flyttade vi två diskar o de tar lite plats. Idag har de bara vart o flytta från gamla hyllor till nya så man ska kunna ta ner de gamla så småning om. men har ju fått lagom mycket RIS o ROS under dagens gång o mera lär de ju bli, då ALLT ska vara klart till december!! 

Igår tog jag stallet efter jobbet o idag tog mammsen o syss det, så stack jag o fixade naglarna. Blev en påfyllning med en brun färg o röda stenar på, har aldrig haft brunt så de e lite spännande.

I morn ska jag fixa håret, Conny ska få laser o vårat stall ska fixas. Blir att slappa på eftermiddagen iaf tror jag. Ska ta mig en titt på den lilla älgen som hänger nere i maskinhallen med tänkte jag.

Ne nu ska jag fortsätta nörda på datan medans ogge kollar fotbollen. Trevlig kväll o hoppas Sverige vinner nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0