De va den helgen de

Sitter o har just fått lite mat i magen efter en låååång o seg dag på jobbet. Trodde aldrg att dagen skulle ta slut asså heelt sjukt vare men men nu e den över iaf, tur man hade kanon folk runt sig.

Förresten så fick jag blåsa o visa körkort i dag på vägen till jobbet utanför badhuset, en sketa trevlig polis som sa ha en trevlig dag när jag blåst färdigt. Roligt att man fick blåsa o visa körkortet efter skapligt många år man haft det!!!

Syss o Anton va o tävlade i dag så jag fick detta kort på mms i morse :D

Andra klassen va an tråkig så då gick de som de gick. Men de får vi ta
men Björn under träningen på tisdag. Man jag säger som jag alltid har sagt: de har bara vart ett team i snart två månader så mera träning o sammansvettsning blire nu.

Hörs i morn igen Ciaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0