Forts. söndag

Ja nu kommer förtsättningen på min söndag som va stallet hos Conny först. Blev o sätta dit en tappsko för Susanne så jag kunde rida han o de blev kanonbra trots att den va lite trasig i kanten. När jag red va han kanonfin men faan sååå HET han va orka knappt hålla i ibland asså. Så de blev massor av övergångar på en åtta som uppvärmning för att få han att lyssna på mig innan vi gick på galoppen där jag gjorde ungeför samma sak. Han blir ju så på om man galopperar länge sträckor med honom, så lika bra att hålla sig på en volt o bara galoppera ett varv typ. Men han fatta när jag sa till han när han va för på så han jobba på fint vart efter.

Våra hästar då blev inte så mycket för min del för syss hade fixat allt så jag tog bara på Anton o provade han lite för att känna på om han va som han brukar i o med att han vart så seg några dagar nu. Men han kändes bra men otroligt seg då som syss sa, så tror inte att de kan vara nått fel iaf på honom. Så i morn ska han jobbas lite från backen o tisdag ska hon hoppträna med honom för Björn på VRF. När man hoppar e han ju så hinla på o glad så kanske att han helt enkelt e uttråkad av o bara gå i paddocken eftersom vi inte har några vägar o rida ut på =(((

Villam blev longerad lite så hon va glad hon!

Hann med lite meck i badrummet så som att skåpsluckorna e dit o korgarna i 50 skåpet med, bara handtagen som ska dit o en silikonrand runt bänken. Ska ju till stan på onsdag o träffa Tessan så då ska jag passa på att köpa krokar o allt de andra så de blir helt klart. Faan e så TRÖTT på att de aldrig blir klart utan bara står där AAAAAHHHHHHH men snart snart e de faan klart iaf.

Ha en bra kväll alla. 

Lägger ut lite bilder på hur de blev när Ogge körde ut lite chakt som de körde ner till oss från hans chefs poolbygge. Så de blir bra när man fyllt upp allt o de kan bli hagar så smångom!!!!!


Sötaste CONNY







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0