Fredagen närmar sig

Sitter o bara slappar med datan i knät medans jag låter maten sjunka ner. Idag blev de köttfärssås o makaroner tog även ett iskallt glas mjölk o de e sååå gott ju. Jag e sån som bara måste ha mjälk till vissa rätter men på jobbet har jag ALLTID vatten konstigt nog.

I morn e de fredag igen o då kör jag till 18 på jobbet, ska även jojbba min första hel helg med så de blir 18 de dagarna med. Så nu blir de 7-18 tre dagar i rad men så jävla värt när man får vara ledig tre helger sedan annan man ska påt igen.

Nästa helg ska girlsen komma hit på tjejkväll, blir mat, dryck o skitsnack hi hi o roligt ska de bli med. Bara Carro o Linn som sett hur vi bor lixom.

Nu ska jag se om jag kan få min lilla pojke o stänga av sitt tvspel så Johanna kan kolla på tvn ;P

TACK SYSS FÖR  DEN NYA DESIGNEN PÅ BLOGGEN :D


Sötnosen då hahhahha

Kommentarer
Postat av: carro

Såklart massa mys på fredagen ska det bli! Robban blev avundsjuk och tyckte att vi måste ta med grabbarna snart oxå! Fin header du fått!! kram

2010-10-14 @ 20:49:41
Postat av: sanna

vi får komma på ngt grabbvänligt då :)

2010-10-14 @ 21:03:12
Postat av: Linn

Jag som precis tänkte på fredagen och undrade om vi egentligen bestämde nåt eller om det bara var jag som tyckte att vi bestämde nåt :). Men då vet jag att vi bestämde nåt iaf :)

2010-10-14 @ 21:26:45
Postat av: Johanna

Japp brudar då ska vi ha svin kul:)

2010-10-15 @ 12:52:52
URL: http://jojjanpojjan.blogg.se/
Postat av: Tess

Wuei! Ny design... Me like! =)

Kram

2010-10-15 @ 13:57:01
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0