SÅÅÅÅÅ GLAD!!!!

Idag e jag så sjuuukt glad!!!
För de första så va de kortdag på jobbet som skönt skönt, så blev de stallet efter de o dona lite. Blev ridninga av Anton panton på vägen lite för syss hade sen kund o en droppin efter de. Va så kul o rida lite jag som inte ridit på så länge nu.
Han va superglad o pigg med o han gick kanonbra!

På vägen hem prata jag med Susanne om hur de gick med Conny i dag o då blev jag ännu mera GLAD.
För han hade låsning o nacken o i korset tror jag så hon knäckte, masserade o körde akupunktur i 1 TIMME. Hon va så bra sa Susanne o de känns ju bra att man har hittat en bra tjej som man kan ha till de andra hästarna med för en rimlig summa.
Så nu skule han vila två dagar sedan kunde jag jogga i gång han lite denna vecka så nästa vecka rida på som vanligt. Så nu e vi på G igen =) Ska dit i helgen o rida lite så de ska bli jätte roligt har ju sånt ridsug nu så det inte e sant. Han hade troligen haft detta i några månder men de visar sig oftast inte förrens man ridit o trimmat ett bra tag sa hon. Men han hade inte ont eller så av de så de vaju sköt att höra. För de har man ju tänkte på om man har plågat han nu efteråt, men eftersom vi inte red han mera efter att Therese hittade det så e de ju ingen fara.

Nu ska vi snart äta mat. Ha en trevlig kväll alla o håll om den du älskar lite extra mycket ibland.

Min linslus då =)










Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Vad skönt, vem var det som ute sen då?

2010-10-25 @ 20:35:27
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0