SEG

Sitter just nu o bara känner hur seg jag e i huvudet efter denna dag som gått i ett på jobbet. Våran stora ombyggnad e ju i full gång o de e massa frågor, tjat, gnäll ris/ros till oss som jobbar under dessa dagar som gått. De flesta e postitiva o tycker det ska bli roligt med lite nytt medans vissa bara tycker att vi e heeelt dumma i huvudet som bara ändrar om så de inte hittar nått. Själv tycker jag de ska bli sjuuukt kul när de blir färdigt o framför allt in egen avdelning som kommer totalt byta plats. Kommer få en egen frys, bakrum o rum atttt förbereda i oxå, så de ska bli kul o ha sitt eget lilla rum o inte va i vägen så mycket för andra som jag e nu.

Annars vet jag inte vad jag ska skriva i dag............. eller JO JUST de ja, Susanne har fått tag i en som ska kolla på Conny 25e. Tyvärr lite långt bort men de va ända tiden hon hade så snabbt pga ett återbud. Men tiden går ju snabbt o en sådan sak e ju så värd o vänta på med. Så när de e klart kan man blicka framåt o se fram emot massa träning under vintern o kanske komma ut o göra några starter under sommaren om han tar åt sig all träning. Men de finns ju sjuukkkttt bra huvud på denna polle så de ska bara bli kul o se hur han utvecklas.

Nu ska jag nörda vidare o ladda för en helg på jobbet. Ha en underbar kväll mina vänner o ta hand om er.

LIVET E FÖR KORT FÖR ATT SLÖSAR BORT OCH FRAMFÖR ALLT ATT INTE SÄGA TILL ALLA NÄRA & KÄRA HUR MYCKET MAN UPPSKATTAR ATT DE FINNS.
Skickar även massa varma kramar & tankar till en speciel familj, som finns i mina tankar hela dagarna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0